סרום אורגני

סרום אורגני

סרום טבעי

סרום הינו אחד המוצרים הנהדרים והאפקטיביים ביותר לטיפול בבעיות עור שונות, כגון, קמטוטים, קפלים, כתמים וסימני הזדקנות אחרים. הסרום נחשב למוצר יעיל ביותר כנגד הזדקנות בשל כמות החומרים הפעילים והאפקטיביים שנמצאים בו. סרומים איכותיים מזינים באופן ממוקד, פעולתם מבהירה ומאוששת את עור הפנים. הסרום עוזר לחדירה של לחות עד לשכבות העור העמוקות ביותר. סרום איכותי מכיל חומצה היאלורונית, ויטמינים,מינרלים ואנטיאוקסידנטים.

כמעט לכל חברות הקוסמטיקה הגדולות והקטנות יש סרום לטיפול בעור הפנים ורבות מהחברות מתהדרות בכך שהסרום עשוי מחומרים טבעיים ואורגניים, אך האם זה באמת כך? האם החומרים שהסרום שאת קונה אכן מכיל חומרים טבעיים ואורגניים?

 

איך אוכל לדעת שהסרום שאני קונה הוא סרום אורגני?

התשובה לכך מתחלקת בעצם לשני פרמטרים שעלייך לבדוק בעת קניית הסרום:

חומרים אסורים לשימוש עפ"י עקרונות הטיפוח האורגני:

  • בנזופנון - Benzophenone Avobenzon – חומר שעלול לגרום לנזק לתאי העור בחשיפה ממושכת לשמש, חומר זה נמצא לרוב בתכשירי הגנה נגד קרני השמש.
  • אלומיניום – חומר שאוטם את נקבוביות העור, עשוי לגרום לרגישות בעור. יש חוקרים שמוצאים קשר בין אלומיניום למחלת הסרטן.
  • שמן מינרלי – משמש כשמן בסיס עבור מוצרים רבים, לעתים מופיע כווזלין או פרפין, שמן זה, גורם לחסימת אספקת החמצן לעור מה שמוביל להפרשת רעלים וגרימת גירויים, אלרגיות ופצעים.
  • נתרן לאוריל סולפט – (SLS) חומר שפועל כמו דטרגנט ומסיר שומנים מהעור הוא עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים. שימושו העיקרי הינו בסבוני ידיים, משחות שיניים ושמפו, עקב יכולת ההקצפה הגבוהה הוא שכיח מאד בתכשירי אמבטיה שונים.
  • טריקלוזן – חומר שהיה נפוץ עד לאחרונה בסבונים, הFDA מנהל המזון והתרופות האמריקאי, אסר על הכנסתו לסבונים, עקב חשש לשיבוש הורמונלי שחומר זה עלול לגרום אצל המשתמשים.
  • פארבנים - פארבנים הינם כימיקלים סינתטיים אשר משמשים כחומרים משמרים בתעשיית תכשירי הקוסמטיקה, התרופות והמזון, הם עלולים לגרום לאלרגיות אצל חלקים מהאוכלוסייה ונעשו מספר מחקרים על מנת לבדוק האם חומרים אלו מסרטנים.

 

חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות בכל מוצר שאתם קונים ובמיוחד במידה וזהו חומר שאתם מורחים על עור הפנים, זה לא מספיק שכתוב על אריזת המוצר שהוא מכיל חומרים טבעיים.  כדאי לקרוא ולברר על המוצר שאתם קונים ולוודא את איכות המרכיבים.

הפרמטר השני אותו יש לבדוק בזמן הקנייה הם האישורים מטעם ארגונים שבודקים האם המוצר הוא אכן טבעי ואורגני.

במידה ואת מחפשת חברה שמייצרת סרום טבעי ואורגני ועומדת בדרישות המחמירות של התקן האירופאי לקוסמטיקה אורגנית, הגעת לכתובת הנכונה! 'קטרינה טיפוח אורגני' הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו הוא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים. אם את מעוניינת לקבל מידע נוסף, נשמח אם תתקשרי אלינו לטלפון: 03-5466166 או צרי קשר כאן.