מה זה סרום לעור

מה זה סרום לעור

מה זה סרום לפנים

 את קמה בבוקר, מצחצחת שיניים, שוטפת פנים ומביטה במראה בתשומת לב, את פתאום מבחינה שצץ לו קמט חדש שלא שמת לב לקיומו? מה מתחולל בפנייך? האם את תהליך ההזדקנות של פנייך הוא בלתי הפיך? האם ניתן להאט אותו? למה זה קורה בכלל? 

 תהליך הזדקנות העור הוא תוצאה של מספר רב של גורמים פנימיים והשפעות חיצוניות הנובעות מהסביבה. כאשר אנו מתבגרים, מתרחשים מספר דברים: אובדן של קולגן ואלסטין בשכבת הדרמיס והתמעטות של החומצה היאלורונית. העדר חומרים אלה גורם איבוד הגמישות והחיוניות של עור הפנים וגורם להופעת קמטים, קפלים, כתמים ורפיון העור על הלסת.

 

מהם הגורמים המשפיעים על הזדקנות עור הפנים?

 יש גורמים רבים שמאיצים את הזדקנות העור, כאשר הם משולבים יחד תהליך זה מואץ ואנשים צעירים עלולים להיראות בעלי תווי פנים זקנים ומקומטים.

 עישון – מחקרים רבים הוכיחו באופן חד משמעי שיש קשר בין עישון והזדקנות מהירה של עור הפנים. הסיבה לקמטים הרבים אצל אנשים מעשנים היא בירידה ברמות של ויטמין C, שמשמש מרכיב עיקרי בייצור הקולגן בעור.

  1. תזונה לא נכונה – במידה והתפריט שלנו מבוסס על פחמימות פשוטות (סוכרים פשוטים) ודל בחלבונים, פירות וירקות הדבר עלול להשפיע על הבריאות הכללית. פירות וירקות מכילים נוגדי חמצון רבים המסייעים בהגנת העור בחשיפה לשמש. אכילת חלבונים חשובה בייצור מבנים חלבונים שונים כמו הקולגן והאלסטין.
  2. חשיפה ממושכת לאור השמש – אחד הגורמים המרכזיים ביותר שהמודעות אליו הולכת וגדלה בשנים האחרונות. קרינת קרני השמש גורמת להרס סיבי הקולגן והמבנה שלהם נשבר ונהרס. כדאי מאד להשתמש באמצעי מיגון כנגד קרני השמש (קרם הגנה, כובע, משקפי שמש) על מנת לשמור את עור הפני בריא וצעיר.
  3. תורשה – לכל אחד מאיתנו מטען גנטי שונה שירש מהוריו, השינויים האלה משפיעים על יכולת הגוף לתקן נזקים שנגרמים בעור.

מה זה סרום לפנים?

סרום לפנים הינו כלי נהדר לטיפול אפקטיבי בבעיות עור שונות, כמו קמטוטים וסימני הזדקנות אחרים הוא נחשב לאחד המוצרים היעילים ביותר כנגד הזדקנות בשל כמות החומרים הפעילים והאפקטיביים שנמצאים בו. סרום איכותי גורם להזנה ממוקדת ופעילה, פעולתו מבהירה ומאוששת את עור הפנים. הסרום עוזר לחדירה של לחות עד לשכבות העור העמוקות ביותר וטיפול בקמטים. סרום איכותי מכיל חומצה היאלורונית, ויטמינים,, מינרלים ואנטיאוקסידנטים.

במידה ואת מעוניינת לדעת עוד על  מה זה סרום לעור, ולשמוע מידע נוסף נשמח אם תתקשרי אלינו לטלפון: 03-5466166 או שתצרי קשר כאן.

קטרינה טיפוח אורגני הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו הוא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים.