הכנת מוצרי קוסמטיקה טבעיים

הכנת מוצרי קוסמטיקה טבעיים

הכנת מוצרי קוסמטיקה טבעיים

כבר משחר ההיסטוריה האנושית, למדו אבותינו הלקטים שנדדו ולמדו מהטבע, להשתמש בצמחים המקומיים לאכילה, ריפוי הגוף מפציעות ומחלות וכמובן גם הגנה על עור הגוף והפנים מפני נזקי מזג האוויר והסביבה. בתרבויות העתיקות סודות הכנת מוצרי קוסמטיקה טבעיים, עברו מדור לדור ושימשו לפולחן וטיפוח אנשי המעמד הגבוה.

במצריים העתיקה גברים ונשים השתמשו באיפור על מנת לשפר את המראה שלהם. הם אהבו מאוד להשתמש באייליינר, צלליות עיניים בצבעים כהים כולל כחול, אדום ושחור. גברים ונשים שומריים היו אולי הראשונים שהמציאו והשתמשו בשפתון כבר לפני כ -5,000 שנה. הרומאים השתמשו בקרמים לעור עשויים מחומרים טבעיים כגון: שעוות דבורים, שמן זית ומי ורדים.

 

במאה העשרים חלה מהפכה עצומה בשוק הקוסמטיקה העולמי, חברות ענק החלו לייצר מוצרי קוסמטיקה במסות אדירות תוך כדי שימוש בחומרים כימיים שונים. עם השנים התברר שחלק מהחומרים לא רק שאינם מועילים לעור הפנים והגוף אלא אף עלולים להיות מסוכנים מאד ואף הובילו למקרים של מחלות עור שונות. חומרים שונים באים במגע עם העור ויש להם השפעה מיידית או ארוכת טווח על מערכות הגוף השונות (הפנימיות והחיצוניות), לפיכך כדאי מאוד להקדיש תשומת לב רבה לחומרים שאנו מורחים על עור הגוף והפנים. האם מוצרים  אלו עלולים להזיק לנו בטווח הארוך?

רקמת העור הינה איבר חי, נושם ומושפע מהסביבה, מתנאי האקלים (יובש, לחות, זיהום אוויר) ומהחומרים שהיא בא איתם במגע ומהחומרים שאנו מורחים עליה.

 

בעשור האחרון החלה להיווצר מודעות גבוהה למוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים,

היתרון הגדול של קוסמטיקה טבעית הוא בכך שהיא מתבססת על חומרים מן הצומח – צמחים שלהם סגולות מיוחדות: צמחי מרפא, שמנים צמחיים, ושמנים ארומתרפיים. אלו חומרי גלם טבעיים מן הטבע שלא עברו תהליך סינתזה במעבדה ואינם מכילים דטרגנטים תוצרי לוואי של נפט כמו שמן מינרלי, סודיום לאוריל סולפאט, צבעים סינטטיים וחומרי שימור חזקים.

המרכיבים של מוצרי קוסמטיקה טבעית הינם טבעיים לחלוטין ומקורם מצמחים. המרכיבים הללו הם הבסיס הבריא, היעיל והבטוח ביותר לטיפוח העור שלנו ומסייע לטיפול מונע של בעיות עור רבות. החומרים הטבעיים שלנו מכילים מיצוי טבעי של חומצה היאלורונית, ויטמינים, חומצה גליקולית, מינרלים ואנטיאוקסידנטים.

במידה ואת מחפשת חברה שמתמחה במוצרים קוסמטיים טבעיים, שעומדת בדרישות המחמירות של התקן האירופאי לקוסמטיקה אורגנית, הגעת לכתובת הנכונה! אם את מעוניינת לקבל מידע על הכנת סרום אורגני לפנים, סבונים ארומתרפיים, קרם לחות, או מוצרי טיפוח אחרים נשמח אם תתקשרי אלינו לטלפון: 03-5466166 או תצרי קשר כאן.

'קטרינה טיפוח אורגני' הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו הוא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים.