הטיפים הכי טובים שלי להעלמת כהויות מתחת העיניים

הטיפים הכי טובים שלי להעלמת כהויות מתחת העיניים

הטיפים הכי טובים שלי להעלמת כהויות מתחת העיניים

סובלת מכהויות מתחת לעיניים? טיפול טבעי הוא הפתרון המושלם עבורך!

החיים הלחוצים של התקופה הזו מורגשים אצל כולנו. ולעיתים, התמודדות עם לחצים וסטרס פוגעת באיכות השינה שלנו.

כמו כן, חוסר שינה מוביל בדרך כלל להופעת "עיגולים שחורים" מתחת לעיניים. חשוב לציין שמעבר לסטרס, נפיחויות וכהויות מתחת לעיניים מושפעות גם מתורשה, חסרים תזונתיים, מידת דקיקות העור סביב העיניים או פיגמנט חזק יותר באזור זה.

אז נכון שהדרך הכי נכונה להפחית כהויות מתחת לעיניים היא לשפר את איכות השינה ולישון בין 7 ל- 8 שעות בלילה אבל ברור לי שזה לא תמיד מתאפשר.


אז הנה כמה טיפים שיעזרו לך להעלים את העיגולים השחורים מתחת לעיניים:

שימוש במקדם הגנה

לפעמים נוצרות כהויות מתחת לעיניים כתוצאה מפיגמנטציה שנוצרת מחשיפה לקרני השמש ולכן שימוש קבוע בקרם הגנה יסייע להפחית כהויות אלה.

להסיר איפור בעדינות

גם אם אינך משתייכת לנשים עם עור רגיש, יש להתייחס לאזור סביב העיניים כאזור רגיש מכיוון שהעור מתחת לעיניים הוא דק ביותר כך שכל שפשוף או גירוי עלולים לגרום בקלות לפגיעה בעור.
לכן, כשאת מסירה איפור מאזור העיניים יש לנהוג בעדינות, משיכות לכיוון אחד ולא אחורה וקדימה ולהשתמש בחומרים טבעיים המתאימים לאזור.

מומלץ לנסות את השמן שלנו להסרת איפור, שמתאים בדיוק לשימוש גם באזור העיניים.

עיגולים שחורים מתחת לעיניים? טיפול טבעי- מגוון טיפים מומלצים

שימוש בתיוני תה ירוק

שימוש בתיוני תה המכילים קפאין יכולים לעזור בהפחתת נפיחויות מתחת לעיניים באופן הבא:
השרי 2 תיונים בכוס מים חמים, צנני את התה כמה דקות במקרר, הניחי שקית תה אחת על כל עין למשך 5 דקות והעיניים שלך ירגישו רעננות ויראו בהירות יותר.

גם קרם העיניים שלנו מכיל ריכוז גבוה של תה ירוק, שיש בו קפאין המשפר זרימת דם למקום, ומפחית כהויות ולמעשה עושה פעולה דומה לפעולת התיונים.

שימוש בשמנים אתריים

עבור נשים בעלות שחור מתחת לעיניים, טיפול טבעי בעזרת שמנים אתריים יכול לסייע להילחם בכהויות מתחת לעיניים ובנפיחויות: יש לערבב אחד מהשמנים האתריים הבאים עם שמן שקדים ולמרוח מתחת לעיניים: גרניום, שומר, לבנדר, ורדים. שימו לב שיש להיוועץ בארומתרפיסט מומחה, ובכל אופן לאזור העיניים אנחנו לא עוברים על ריכוז גבוה מ 0.5% של שמנים אתרים.

עיסוי באזור העיניים

כאשר מופיעים עיגולים שחור מסביב לעיניים, טיפול טבעי מומלץ הוא עיסוי עם שמן שקדים בעזרת גוואשה או כוסות רוח- אפשר פה לשים לינק לכוסות רוח שלנו- באזור של הכהויות. עיסוי כזה מסייע לזרימת דם טובה למקום ומפחית את הכהויות.

למי שעוד לא התחדשה בגוואשה החדשה שלנו, הנה דרך נוספת לעשות את העיסוי עם האצבעות-

שמן שקדים בכבישה קרה עשיר בחומצה אוליאית התורמת לליחוח וחידוש העור, וויטמין E , K ומינרלים. השמן עדין ונספג מעולה בעור ולכן ניתן להסיר עמו איפור בקלות וביעילות מבלי לשפשף ולגרות את העור מסביב לעיניים דבר העלולים להגביר כהויות .

עיסוי עם שמן שקדים בתנועות טפיחה והקשה מסייע לשיפור זרימת דם לאזור והפחתה בכהויות ונפיחויות בעיניים. ניתן להעשיר ולהוסיף על כפית שמן שקדים, טיפה של ויטמין E וטיפה של שמן זרעי רימונים/שמן רוז היפ איכותי.

טפחי בעדינות בעזרת האצבע והאמה מסביב לעיניים, לאורך הגבות, פנימה לאורך עצמות הלחיים לכיוון גשר האף חזרי על הפעולה 5 פעמים. נקודות לחיצה ועיסוי נוספות העוזרות להפחית לחץ, עייפות העיניים, וכהויות, הן מתחת לעצם הגבה (בתחילת החלק הפנימי בין הגבות), לעבור לכיוון האף, מעל הגשר לכיוון צינוריות הדמעות.

אנחנו מזמינות אותך להיכנס אלינו לאתר, קטרינה טיפוח אורגני, כאן תוכלי למצוא מגוון רחב של תכשירי טיפוח אורגניים שיסייעו לך להתמודד עם כהויות מתחת לעיניים בצורה יעילה מאוד. כמו כן, תוכלי להזמין את המוצרים הדרושים לך ולקבל אותם במשלוח מהיר עד פתח הבית. אם יש לך שאלות נוספות בנושא איך להבהיר את העור, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-5466166.