למרוח מקדם הגנה גם בבית? למה??

למרוח מקדם הגנה גם בבית? למה??

אם את עוקבת אחרי וקוראת את התכנים שלי, אני בטוחה שאת כבר לא מעיזה לצאת ללא מקדם הגנה מהבית גם בקיץ וגם בחורף.
כיוון שאת כבר מודעת לכך שהשמש היא המזיקה מספר 1 לעור הפנים שלנו והגורמת הראשית לכל מה שאנחנו ממש לא אוהבות: קמטים, כתמים ופיגמנטציה.
אבל האם ידעת שנזקי קרינה לעור שלנו יכולים להתקיים גם בבית?
קרינה מאור כחול קיימת סביבנו כל הזמן, קרינה אשר משפיעה גם היא על בריאות העור שלנו. 

אור כחול הוא אור מלאכותי הנפלט מכל מסך של מכשיר דיגיטלי וגם מחלק מנורות החשמל. אור כחול הוא אור בגלים קצרים (380-490 ננומטר). חשוב לדעת, שככל שהגל קצר יותר כך כמות האנרגיה שנפלטת ממנו גבוהה יותר.

השימוש במחשב, בטאבלט, במכשירים סלולריים ואפילו בנורות לד חושף אותנו לקרינת האור הכחול שהם פולטים, ובמיוחד בתקופה הקורונה שכולנו נמצאים בבית ונחשפים לזמן מסך רב.
תחשבו על זה כך, אם בעבר היינו נחשפים לקרינת השמש מקסימום 8-9 שעות ביום (וגם זה רק למי שעובד ממש תחת שמש בחוץ) היום בשל ריבוי המסכים והאור שנפלט מהם, אנחנו למעשה חשופים לקרינת שמש אפילו 16-17 שעות ביום! ולפחות בחצי מהשעות האלו אנחנו לא מוגנים! 

 

מחקרים אחרונים הראו שהחשיפה לאור הכחול גורמת לייצור רדיקלים חופשיים אשר פוגעים במבנה התאים בעור ומאיצים את הזדקנותו. האור הכחול גורם ליובש בעור, קמטים, כתמים ופיגמנטציה. 

בנוסף, האור הכחול משבש את ייצור הורמון המלטונין בגוף. דבר אשר גורם לבעיות שינה ולקושי להירדם. ככל שמנגנוני הערות והשינה משתבשים כך נפגעת איכות החיים שלנו ואנו עלולות להיות חשופות יותר למחלות שונות. 
 

מה ניתן לעשות?

אחת הדרכים להימנע מפגיעה כזו היא למרוח קרם הגנה גם כשאנחנו בבית. שימו לב שלא כל קרם הגנה יכול באמת להגן מפני קרינת אור כחול. אתן צריכות לבחור בקרם הגנה פיזיקלי המכיל אבץ.
 

הסיבה לכך היא שקרם הגנה כימי (כזה שתמצאו לרוב ברשתות הפארמים) מאפשר לקרני האור לחדור אל עור הפנים שלנו. בעוד שקרם הגנה פיזיקלי מונע מקרני האור להגיע אל העור שלנו ולכן אנחנו רוצות לבחור בו.

הדרך להילחם ברדיקלים החופשיים שמייצר האור הכחול הוא בעזרת נוגדי חמצון. לכן חשוב לוודא שמקדם ההגנה שאתן מורחות מכיל נוגדי חמצון כמו ויטמין E ואסתקסנטין שהם נוגדי חמצון עוצמתיים במיוחד.

מקדם הגנה לפנים | FACIAL SUNSCREEN CREAM

https://katerina.co.il/collections/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%92-%D7%99%D7%A0%D7%92/products/%D7%A7%D7%A8%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-facial-sunscreen-cream

כן, בסה"כ דקה אחת זה הזמן שלוקח למרוח מקדם הגנה בבוקר ותוכלי להגן על העור שלך.
אם את מחפשת קרם הגנה פיזיקלי שלא משאיר תחושה שומנית, ללא סימנים לבנים וכזה שנספג היטב בעור, יש לנו בדיוק את מה שאת מחפשת! זהו פתרון פשוט וקל לשמור על עור הפנים, ובטווח הרחוק העור שלך יודה לך.

כמו תמיד, בכל שאלה נוספת את מוזמנת לפנות אלינו במייל חוזר,
קטרינה

 

​