איך להאט את הזדקנות העור?

איך להאט את הזדקנות העור?

היווצרות קמטים היא בלתי נמנעת ויש שיאמרו שהם חלק מאיתנו וסימן לניסיון החיים שלנו וזה נכון לגמרי! 

 

בואו ניקח רגע להבין מהם קמטים: 
 

קמטים הם חריצים בעור שמופיעים כאשר כמות הקולגן ששומר על גמישות עורנו, מתחילה להתדלדל.
להזדקנות העור, ישנם שני גורמים עיקריים:

הזדקנות פנימית: ככל שאנו מתבגרים, קצב התחדשות התאים מאט, צפיפות הקולגן פוחתת ועורנו נעשה דק ופחות אלסטי.

הזדקנות חיצונית: גורמים חיצוניים כגון קרני UV, זיהום (כולל עישון) וחמצון גורמים לדלקת אשר משפיעה לרעה על תפקוד התאים ועל ייצור קולגן בריא.

בנוסף לירידה בייצור הקולגן, רדיקלים חופשיים הנמצאים בסביבה שלנו (זיהום אויר, מזון מעובד, עישון, קרינה, ריסוס) גורמים לכתמים כהים ולגוון עור בלתי אחיד.

הפתרון העיקרי וההגנה הטובה ביותר מפני קמטים הוא שמירה על רמות הקולגן בעור, באופן הבא:
  • להמנע מעישון ולהגביל את כמות צריכת האלכוהול.

  • להתמרח במקדם הגנה כל יום! (לחבוש כובע ולהרכיב משקפי שמש).

  • להגן על העור שלך. העור שלך הוא קו ההגנה הראשון מפני חדירת חומרים הגורמים לדלקת. כאשר העור שלנו מודלק, גופנו צריך לפעול על מנת לתקן נזקים, מה שאומר שהוא לא מתמקד בייצור קולגן ואלסטין בריאים.

  • להקפיד על שגרת טיפוח יומית על מנת לתחזק את העור:

שימוש בטונר ורדים המכיל 3% חומצה גליקולית כחלק משגרת הטיפוח שלך, מחדש את העור על ידי פעולת פילינג עדינה, מרגיע אותו ומעודד את ייצור הקולגן בעור.

לפרטים על הטונר

כמו כן, מומלץ להשתמש בפילינג טבעי לטיהור ולהמרצת העור כמו הפילינג פפאיה-אתרוג שלנו, המכיל חומצות פירות טבעיות ואנזימי פפאיה המגבירים את קצב חידוש תאי העור, מעודדים ייצור קולגן ועל ידי כך מאטים את תהליך ההזדקנות.

לפילינג שלנו

חשוב להקפיד על מריחת קרם לחות אנטיאייג'ינג כמו זה שלנו. הקרם שלנו מכיל ליפידים משיבולת שועל, אלו ליפידים תואמים לקרום התא ולכן מצליחים לחדור פנימה לתאים, לשמור על שכבת המגן של העור ולהאט את הזדקנותו. בנוסף, הקרם שלנו עשיר בחומצה היאלורונית שסופחת אליה לחות ומגינה על העור מהתייבשות.

לקרם הלחות שלנו

להשלמת התהליך מומלץ למרוח סרום אנטי אייג'ינג אורגני שיספק לעור ויטמין C, ויטמין E, ליקומגה ונוגדי חימצון נוספים. הוא מזין את העור בחומצות שומן, תורם למיצוק וגמישות העור, משפר מראה קמטוטים ומעכב הופעת קמטים חדשים. כל זאת בזכות השמנים הנפלאים שהוא מכיל: שמן ארגן, רוז היפ, נר הלילה וזרעי רימונים. 

במוצרי הטיפוח שלנו ניתן למצוא גם ליקומגה  - זהו נוגד חימצון עוצמתי שמכיל ליקופן, אומגה 3 ואומגה 6 לניטרול רדיקלים חופשיים. הליקומגה מסייעת לחיזוק הקשר הבין תאי ולמלחמה במצבים דלקתיים.
לסרום שלנו

כדאי מאד גם להכניס לשגרת הטיפוח 3-4 פעמים בשבוע של עיסוי עם אבן גוואשה ופעם-פעמיים בשבוע עם דרמה רולר מחטים. עיסוי גוואשה מסייע בהמרצת זרימת הדם בפנים ומגביר את ייצור הקולגן והאלסטין. מה שמשפר את מראה הקמטים והאטת היווצרותם.
הדרמה רולר יוצר פציעה עדינה ומבוקרת המעודדת התחדשות תאי העור והגברת ייצור קולגן ואלסטין. 

כל אלה יסייעו לך לשמור על עור בריא ומטופח ויעכבו את היווצרות הקמטים והזדקנות העור.    

לגוואשה
לדרמה רולר